Księgarnia TaniaKsiazka.pl aktywnie wspiera akcję #TataTeżCzyta
Trwa druga edycja kampanii #TataTeżCzyta, która ma na celu zachęcenie mężczyzn do aktywnego uczestnictwa w czytaniu, szczególnie w kontekście wychowania dzieci. Księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl ponownie włączyła się w akcję.
2024-05-22, 09:33

Jesteśmy zaszczyceni, że możemy znowu wesprzeć tak wartościową inicjatywę jak #TataTeżCzyta. Wierzymy, że czytanie ma ogromny wpływ na rozwój osobisty i intelektualny, dlatego chcemy aktywnie wspierać kampanie promujące czytelnictwo, szczególnie wśród mężczyzn i dzieci. Książki mogą być inspirującym narzędziem do budowania więzi rodzinnych i wspólnego spędzania czasu. Zachęcamy więc wszystkich naszych klientów oraz tych, którzy jeszcze nie odkryli magii czytania, do dołączenia do tej pięknej inicjatywy i odkrycia, jak wiele radości i korzyści może przynieść regularne sięganie po książki” – mówi właściciel księgarni TaniaKsiazka.pl Łukasz Kierus.

Badania czytelnictwa, prowadzone przez Bibliotekę Narodową, wskazują znaczący wzrost zainteresowania czytaniem, zwłaszcza wśród mężczyzn. Kobiety wciąż przeważają w statystykach, ale coraz więcej mężczyzn odkrywa radość czytania.

Kampania #TataTeżCzyta2024 organizowana jest przez Fundację Powszechnego Czytania i wydawnictwo Tatarak.

Maria Deskur, prezeska Fundacji Powszechnego Czytania, współautorka poradnika Supermoc Książek #TataTeżCzyta, podkreśla, że aktywne zaangażowanie mężczyzn w czytanie w środowisku rodzinnym ma kluczowe znaczenie dla kształtowania czytelniczych postaw, szczególnie u chłopców. Dlatego też druga edycja kampanii jest równie ważna jak pierwsza.

Ubiegłoroczna edycja kampanii #TataTeżCzyta oraz wyniki najnowszych badań potwierdzają potrzebę i słuszność kampanii pro-czytelniczych kierowanych do mężczyzn. Dlatego po raz kolejny podejmujemy to wyzwanie.Treści naszej broszury nie tracą na aktualności. Warto sprawdzić, jak łatwo jest zacząć czytać, a przede wszystkim – jak zacząć czytać z dzieckiem” – mówi Maria Deskur.

Poradnik “Supermoc książek: #TataTeżCzyta edycja 2024” jest bezpłatny, dostępny w wersji drukowanej w wybranych księgarniach, bibliotekach publicznych, przedszkolach, instytucjach kultury i firmach.

Publikację można pobrać np. ze strony www.TaniaKsiazka.pl, która rozumiejąc potrzebę rozwoju dzieci poprzez czytanie, po raz kolejny wspiera tę inicjatywę. Na TaniaKsiazka.pl sa dostępne wszystkie polecane w kampanii książki do czytania w towarzystwie taty, dziadka czy starszego brata.

Księgarnia TaniaKsiazka.pl od lat kojarzona jest z publikacją autorskich zakładek, które trafiają do zamówień. Z okazji kampanii #TateTeżCzyta do paczek klientów trafi ich specjalna edycja, która zachęca ojców do czytania dzieciom.

TaniaKsiazka.pl to istniejąca od 2006 roku, jedna z najbardziej rozpoznawalnych księgarni online w Polsce. Jej misją jest poszerzanie grona polskich czytelników i dbałość o wysoki poziom obsługi konsumentów. TaniaKsiazka.pl promuje książki i autorów w mediach społecznościowych, gdzie organizuje i współorganizuje akcje czytelnicze. W tym roku po raz pierwszy zainicjowała ogólnopolski konkurs zachęcający do czytania w szkołach podstawowych “Szkoła Czytelników”.

TaniaKsiazka.pl wspiera również szpitale w Polsce, pomagając urządzać kąciki czytelnicze dla pacjentów oraz bezpłatnie przekazuje książki na nagrody rzeczowe w konkursach szkolnych, czy zawodach sportowych. Aktywnie współpracuje z akcją bookcrossingu dostarczając książki do “Białostockich Śledzi Książkowych”.

KONTAKT / AUTOR
Monika Kalicka
Specjalistka ds. PR
Glosel, TaniaKsiazka.pl i Bee.pl
530 647 077
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.