Tytuł Kariatyda Czytelnictwa 2023 przyznała księgarni TaniaKsiazka.pl Fundacja Powszechnego Czytania. Wręcza je ludziom, instytucjom i firmom, które działają na rzecz upowszechniania czytania i w znaczący sposób wspierają projekty fundacji. Księgarnia TaniaKsiazka.pl w tym roku była partnerem ogólnopolskiej akcji edukacyjnej "Tata też czyta", którą m.in. organizowała Fundacja. Celem kampanii było zachęcenie mężczyzn, w szczególności ojców, do czytania książek dzieciom.
W czasie trwania akcji TaniaKsiazka.pl oferowała szeroką gamę książek, które rekomendowali polscy wydawcy literatury dziecięcej, na stronie księgarni można było pobrać publikację “Supermoc książek #TataTeżCzyta”. Oprócz tego TaniaKsiazka.pl zorganizowała konkurs na Facebooku “Tato - pokaż, jak czytasz ze swoim dzieckiem!”, gdzie można było wygrać zestawy książek dla dzieci o łącznej wartości około tysiąca złotych każdy.
“Bardzo dziękuję Fundacji Powszechnego Czytania za wyróżnienie, jest ono dla nas szczególnie cenne. Powiększanie grona polskich czytelników jest jednym z głównych celów TaniaKsiazka.pl, bo wierzymy że czytanie rozwija wyobraźnię, poszerza wiedzę, kształtuje myślenie i umiejętności językowe. Dzięki czytaniu z dziećmi można budować silniejsze więzi. Bardzo cieszymy się, że wspólnie z Fundacją Powszechnego Czytania mogliśmy zwrócić uwagę na spory problem, jakim jest niskie czytelnictwo mężczyzn. Panowie - czytajcie swoim dzieciom i sobie” - zachęca Łukasz Kierus - współwłaściciel księgarni TaniaKsiazka.pl.
Drugą nagrodą, jaką białostocka księgarnia uzyskała we wrześniu, jest Złoty Medal “Konsumencki Lider Jakości 2023”. Redakcja Strefy Gospodarki wyróżniła TaniaKsiazka.pl 1. miejscem w kategorii "Internetowe księgarnie wysyłkowe".
Celem programu Konsumencki Lider Jakości jest wyłonienie najlepszych firm funkcjonujących na polskim rynku według opinii konsumentów. 100% wyników to rzeczywiste głosy klientów uzyskane w toku ogólnopolskich badań. W 2023 roku udział w badaniu wzięło 15 000 respondentów.
“Od początku naszej działalności stawialiśmy na dbałość o wysoki poziom obsługi, a także dobre doświadczenie klientów na każdym etapie zakupowym i pozakupowym. Dawno temu założyliśmy sobie, że nie traktujemy obsługi klienta jako kosztu, tylko jako inwestycję w relacje i wartość klienta w czasie. Tym cenniejsze są dla nas niezależne badania, w których głosują realni konsumenci. Cieszymy się, że jesteśmy marką, która przoduje w swojej branży i po raz kolejny możemy pochwalić się przyznaniem Konsumenckiego Lidera Jakości” - mówi współwłaścicielka księgarni TaniaKsiazka.pl Agnieszka Stankiewicz-Kierus.
TaniaKsiazka.pl to w 100% polska księgarnia z 17-letnią tradycją. Przekształciła się z małej, rodzinnej działalności w prężnie działającą firmę realizującą zamówienia na całym świecie. Jej misją jest poszerzanie grona polskich czytelników i dbałość o wysoki poziom obsługi konsumentów. W asortymencie sklepu znajduje się niemal 400 tys. produktów - książek, gier, zabawek, produktów elektronicznych i artykułów papierniczych. TaniaKsiazka.pl stale powiększa sieć stacjonarnych punktów odbioru zamówień online. Obecnie w całej Polsce ma ich 45, w tym 12 księgarni pod marką TaniaKsiazka.pl.