Sławomir Siergiejczyk laureatem konkursu e-Izby “Dyrektor e-Commerce Roku”
Dyrektor handlowy FMCG w BEE.pl Sławomir Siergiejczyk zdobył tytuł Dyrektora e-Commerce Roku 2022 w kategorii kategorii „FMCG/e-grocery”. To najważniejszy w Polsce konkurs dla dyrektorów i zespołów e-commerce, którego celem jest przedstawienie liderów inspirujących zespoły i rozwijających branżę e-handlu. Po raz trzeci zorganizowała go Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba).
2022-06-03, 13:17

W sumie wręczono 10 nagród indywidualnych i 3 zespołowe.

Sławomir Siergiejczyk podkreśla, że indywidualny tytuł “Dyrektora e-Commerce Roku” to ogromne docenienie jego 14-letniego doświadczenia zawodowego w handlu. 

”Oczywiście jest to uznanie mojej pracy, jednak odbieram ten tytuł nie tylko jako wysoką ocenę mojej osoby, ale tego, co zrobiliśmy wspólnie. Mówię tutaj o starcie marki Bee.pl i osiągnięciu w ciągu zaledwie czterech lat znaczącej pozycji rynkowej na rynku FMCG w e-commerce. Wiele zawdzięczam ludziom, którzy ze mną pracują. Bez mojego zespołu, który budowałem od czterech lat, bez pomocy z innych działów w całej firmie, czy bez wsparcia prezesa - nie byłoby tego sukcesu. Najważniejsze dla mnie jest to, że jestem w stanie jednoczyć ludzi, motywować i inspirować do dalszej pracy. Na pewno będziemy chcieli osiągnąć więcej w kolejnych latach” - zaznacza Sławomir Siergiejczyk. 

Należący do spółki Glosel sklep internetowy Bee.pl, choć ma zaledwie 4-letnią historię, szybko stał się znaczącym graczem w sprzedaży produktów FMCG w e-commerce, a szczególnie liderem kategorii zdrowej żywności oraz produktów ekologicznych. 

“Ten tytuł to również bardzo duże wyróżnienie dla marki, bo nagle staliśmy się zauważani nie tylko w branży e-commerce, ale również na rynku FMCG. Kategoria e-grocery jest nadal młodym rynkiem, ale z bardzo dużym potencjałem do wzrostów. Szacuje się, że sprzedaż internetowa to około jednego procenta całej sprzedaży FMCG w Polsce. Ogromne udziały rynkowe mają gracze sprzedający offline, m.in. Biedronka, Lidl, czy Auchan. Ale pandemia mocno pchnęła do przodu rynek e-FMCG i bardzo rozwinęliśmy markę Bee.pl. Sprzedaż w Internecie to duża szansa dla nas, bo mamy znaczącą pozycję na rynku e-FMCG w Polsce” - ocenia Sławomir Siergiejczyk.

Jak podsumowała prezes e-Izby Patrycja Sass-Staniszewska - zadaniem konkursu jest znalezienie nowych talentów, które będą miały wpływ na przyszłość biznesów e-commerce. Warto ich obserwować i inspirować się ich działaniami. 

Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęły 54 zgłoszenia liderów i ich zespołów. Oceny dokonywała kapituła, w której zasiedli eksperci branży e-commerce. Jurorzy analizowali m.in. biznesową skuteczność działań, ścieżkę kariery, czy podejście lidera do zespołu.

KONTAKT / AUTOR
Monika Kalicka
Specjalistka ds. PR
Glosel, TaniaKsiazka.pl i Bee.pl
530 647 077
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.