Analiza wzmianek w sieci objęła rok - od września 2021 do września 2022 r. Niemal połowa wypowiedzi internautów na temat TaniaKsiazka.pl ma pozytywny wydźwięk.
“Ta sympatia utrzymuje się konsekwentnie już od dłuższego czasu - pierwszą pozycję pod względem pozytywnie nacechowanych wzmianek TaniaKsiazka.pl zajmowała również w opracowanym przez nas rankingu najpopularniejszych marek w polskim Internecie za cały 2021 r.” - komentuje Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne.
Przy analizie sentymentu wzmianek w sieci decydują głosy prawdziwych, rzeczywistych klientów - podkreśla CEO TaniaKsiazka.pl Łukasz Kierus.
“Sympatia internautów cieszy mnie najbardziej, bo oznacza, że nasi użytkownicy oceniają na wysokim poziomie to, co robimy. A to, że firma z Podlasia staje w szranki z takimi gigantami e-commerce jak Allegro czy Amazon i wychodzi z nich zwycięsko, powoduje że naprawdę mamy z czego być dumni. W dodatku zbiega się to z naszymi 16. urodzinami, które zaczynamy świętować w październiku, więc traktuję to jak prezent” - ocenia Łukasz Kierus.
TaniaKsiazka.pl – jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych księgarni internetowych w kraju powstała w Białymstoku w 2006 roku jako rodzinna firma. Teraz zatrudnia kilkaset osób.
Wg wcześniejszego raportu Senuto przedstawiającego 500 topowych polskich e-commerce’ów “Sklepy internetowe z najlepszym SEO” za 2021 rok - TaniaKsiazka.pl jest liderem kategorii “Książki i literatura”. Ma na swoim koncie ponad 30 branżowych nagród i wyróżnień.