TaniaKsiazka.pl wraz z wydawnictwami Young, Papierowe Serca i MOVA zaprasza do udziału w akcji zaBOOKowany czas – inicjatywie stworzonej z myślą o czytelnikach, którzy nie tylko kochają zanurzyć się w poruszających historiach, ale też cenią kontakt z autorami i możliwość zdobycia wyjątkowych tytułów na preferencyjnych warunkach.
Akcja to nie tylko promocje, ale całe pasmo angażujących działań, które pozwolą jeszcze głębiej wejść w świat książek. Na stronie TaniaKsiazka.pl uruchomiona została specjalna zakładka akcji z ofertami przygotowanymi przez współpracujące wydawnictwa. Klienci mogą liczyć na atrakcyjne rabaty – im więcej tytułów w koszyku, tym większy upust, a także darmową dostawę przy wybranych pozycjach. Dostępne są również limitowane pakiety, np. trzy książki w cenie 60 zł, promocja „druga książka -50%” oraz możliwość zdobycia książek z autografem, przedpremierowych lub dostępnych wyłącznie w TaniaKsiazka.pl.
Z myślą o pasjonatach literatury przygotowano także spotkania z autorami i autorkami – live’y, rozmowy o pisaniu i miłości, warsztaty oraz porady dla początkujących recenzentów. Te wydarzenia będą odbywać się online, głównie na Instagramie i TikToku.
Harmonogram wydarzeń online:
22.04, 18:00, Live IG @wydawnictwoyoung:
Jak współpracować z wydawnictwami i recenzować książki? Rozmowa z Olą Rochowiak, Pauliną Jurgą i Laurą Savaes
23.04, 19:00, Live IG @wydawnictwo.kobiece:
Premiera online książki Zabójcza zieleń – rozmowa Wiktorii Król z Dianą Chmiel
24.04, 18:00, Live TT @wydawnictwoyoung:
Jak pisać książki dla młodzieży?
25.04, 18:00, Live IG @wydawnictwopapieroweserca:
Laura Green i Martyna Majewska: Miłość pełna łez. Jak pisać historie o miłości, które łamią serca czytelniczek?
28.04, 18:00, Live TT @papieroweserca:
Marcelina Bobeł, Nikola Enenkiel, Joanna Mordak: Miłość w odcieniu papieru, czyli jak słodko i pikantnie pisać o książkowych związkach
30.04, 18:00, Live IG @wydawnictwopapieroweserca:
Miłosny rok, czyli trendy, pragnienia czytelnicze, ulubione książki promocji Papierowych Serc
Z okazji kampanii powstały także dedykowane gadżety - nowa torba zaprojektowana przez wydawnictwo Young, która stanie się nieodłącznym elementem stylu każdego zaBOOKowanego czytelnika i zakładka do książek, którą otrzymują jako gratis do zamówień klienci TaniaKsiazka.pl.
Pełne informacje o harmonogramie, promocjach i wydarzeniach dostępne są na stronie akcji na TaniaKsiazka.pl. 

