TaniaKsiazka.pl liderem w kategorii "Kultura i sztuka" na Instagramie
Profil księgarni TaniaKsiazka.pl na Instagramie zajął w styczniu 2023 r. pierwsze miejsce w kategorii Marki - "Kultura i Sztuka" w Polsce.
2023-02-28, 11:27

TaniaKsiazka.pl kulturalnie uzależnia na Instagramie

W raporcie opublikowanym przez firmę analityczną "Sotrender" odnotowano 0,3-procentowy wzrost liczby obserwujących księgarnię. Profil TaniaKsiazka śledzi ponad 90 tys. osób. Na drugim miejscu w tej kategorii znalazła się marka, która ma prawie dwa razy mniej użytkowników.

"Konkurencja w kategorii "Marki — Kultura i Sztuka" w Polsce jest silna. To podkreśla wyjątkowość osiągnięcia naszego profilu. Zajęcie 1. miejsca ze znaczącą przewagą nad konkurencją potwierdza, że przyjęta przez nas strategia działa i przynosi wymierne efekty. Współtworzymy społeczność zainteresowaną literaturą, bo naszą misją jest kulturalne uzależnianie m.in. od literatury" - mówi Justyna Brzezińska — Marketing Communications Manager w Gloselu (właściciel księgarni TaniaKsiazka.pl).

Tajemnica sukcesu TaniaKsiazka.pl tkwi w aktywności 

Pod kątem aktywności użytkowników TaniaKsiazka zajęła w styczniu 3. miejsce (ponad 21 tys. polubień i komentarzy na profilu). Natomiast pod względem wskaźnika wszystkich aktywności na profilu w skali miesiąca (Activity Index) księgarnia z Białegostoku znalazła się na 2. miejscu

„Jako marce zależy nam na dialogu z użytkownikami. Działania opieramy na współtworzeniu społeczności bookstagrama. Nasz profil stał się miejscem wymiany opinii na temat książek, wzajemnych poleceń, czy luźnych myśli, pobudzając wyobraźnię. Co więcej – niejednokrotnie rzucamy społeczności wyzwania, sprawdzając jej czytelniczą wiedzę. Współpracujemy też z influencerami. Ich działania w sieci z pewnością przyczyniły się do wzrostu zainteresowania literaturą młodzieżową w całym rynku książki w ostatnim czasie” - dodaje Justyna Brzezińska.

 

Wśród 15 najlepszych postów w kategorii "Kultura i sztuka" wpisy TaniaKsiazka.pl znalazły się 3 razy. 

Sotrender powrócił do publikacji raportu "Instagram Trends Polska" w grudniu 2022 roku, po niemal 5-letniej przerwie.

TaniaKsiazka.pl to istniejąca od 2006 roku, jedna z najbardziej rozpoznawalnych księgarni online w Polsce. Jej misją jest poszerzanie grona polskich czytelników i dbałość o wysoki poziom obsługi konsumentów. W asortymencie sklepu znajduje się niemal 400 tys. produktów — książek, gier, zabawek, produktów elektronicznych i artykułów papierniczych. TaniaKsiazka.pl stale powiększa sieć stacjonarnych punktów odbioru zamówień online. Obecnie w całej Polsce ma ich 23.

TaniaKsiazka.pl od lat zdobywa branżowe nagrody — m.in. stale zajmuje najwyższe lokaty w rankingach Ceneo i Opineo. Jest też najbardziej lubiana marką e-commerce wśród Polaków, co w 2021 i 2022 r. potwierdził raport spółki SentiOne. Obecna na polskim rynku od 16 lat marka pokonała takich gigantów jak Allegro czy Amazon w kategorii „e-Commerce – sklepy internetowe”.

 

KONTAKT / AUTOR
Monika Kalicka
Specjalistka ds. PR
Glosel, TaniaKsiazka.pl i Bee.pl
530 647 077
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.